El grup polític recorda que el de Can Misses és l'aparcament més car de totes les Balears
Podem Eivissa rebutja tancar l’aparcament dissuasiu que hi ha devora Can Misses. Vos avançàvem ahir dimecres, aquí, a IB3 Notícies, que l’empresa concessionària de l’hospital troba que el pàrquing gratuït li fa competència deslleial.
El grup polític recorda que el de Can Misses és l’aparcament més car de totes les Balears amb una tarifa de dos euros amb 10 cèntims l’hora.
Qualifica d’increïble que l’empresa, “no contenta”, diuen al seu comunicat, a imposar uns preus absolutament abusius, vulguin donar ordres a l’Ajuntament i exigeixin tancar solars per beneficiar el seu negoci privat.
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan