Avís vermell: se suspenen les classes d’aquest dilluns a les Pitiüses i a Mallorca
L'UME acudeix a Eivissa per ajudar els serveis d'emergència
Els expulsats de Podem poden recórrer a la Comissió de Garanties Democràtiques estatal
El comunicat de Podem argumenta una possible vulneració dels estatuts i del codi ètic per part de Xelo Huertas, Monstserrat Seijas i Daniel Bachiller. Així mateix, diu que els tres han estat informats de la resolució d’expulsió com a militants del partit i de que disposen de 7 dies hàbils, a partir de demà, per presentar al·legacions davant la Comissió de Garanties Democràtiques Estatal. Aquest termini acabaria, per tant, el pròxim dia 16 de desembre, moment fins el qual, els tres afectats continuen en suspensió cautelar de militància.
Pel que fa a la presidenta del Parlament, Xelo Huertas, avui no es troba a la Cambra i no ha fet declaracions. La diputada Montserrat Seijas ha dit que ha conegut la notícia a través dels mitjans de comunicació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'UME acudeix a Eivissa per ajudar els serveis d'emergència
La coalició d'esquerres està integrada pel PSOE, Més per Menorca, Esquerra de Menorca i Podem, que reivindiquen la solidesa de l'acord assolit després de mesos de negociacions
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort