Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
L'exdiputada de Podem a Astúries, Paula Valero, serà nomenada directora general de Sobirania Alimentària
Podem ha hagut de recórrer a les seves files de Catalunya i Astúries per fitxar dos nous alts càrrecs del Govern. Es tracta de Paula Valero, diputada autonòmica d’Astúries en els darrers quatre anys, que divendres serà nomenada directora general de Sobirania Alimentària. La formació morada explica les incorporacions d’altres territoris.
L’altre fitxatge és el de Fèlix Alonso. Exbatle d’Altafulla, a Tarragona, i diputat de Podem al Congrés la darrera legislatura, també s’haurà de mudar a les Balears perquè en els pròxims quatre anys serà el director general de Consum. La seva elecció ha causat friccions entre Podem i Esquerra Unida, ja que aquests últims optaven pel portaveu de Consubal, Alfonso Rodríguez.
El Consell de Govern també aprovarà divendres el nomenament de Rosana Morillo com a directora general de Turisme.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106