La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
Els partits polítics han recollit avui al Parlament les credencials dels seus diputats i consellers insulars
Comença una setmana clau de negociacions per tancar el futur acord de govern entre PSOE, Més per Mallorca i Podem a la comunitat autònoma. Els contactes informals de la setmana passada han de donar pas a reunions a porta tancada, per tancar el programa que marcarà el futur Executiu. Podem parla de línies morades. Per a ells un pla de xoc en matèria d’habitatge és una qüestió irrenunciable.
Més per Mallorca ha confirmat que serà entre avui i demà quan es produirà la trobada. No descarten tancar una conselleria específica d’habitatge i també defensen nous imposts verds. Els socialistes volen mantenir les negociacions fora de l’ull públic fins que no hi hagi un acostament de postures que ja fructifiqui en l’acord de governabilitat. Vox ha qualificat de mala notícia per als ciutadans que es reediti un nou pacte d’esquerres a les illes.
Per la seva banda, Marc Pérez-Ribas ha assegurat que serà el portaveu de Ciutadans al Parlament i ha desmentit que el partit estigui dividit per encarar la legislatura.
La sala Maura del Parlament va ser un dels llocs que va acollir bona part de negociacions de l’anterior pacte de govern. També el Consolat de Mar, o l’escola d’Amadip Esment d’Aragó en foren escenaris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres