Podem Illes Balears proposa construir un nou hospital si tornen a formar part del Govern a la pròxima legislatura
Asseguren que desviar pacients a les clíniques privades costa 50 milions anuals, i mantenir un hospital d'una extensió mitjana com el de Manacor o Inca, devers 70
Podem proposa construir un nou hospital a Mallorca si forma part del Govern la pròxima legislatura.
És una de les conclusions a què s’ha arribat en la segona trobada del partit per fer el seu programa electoral. Asseguren que actualment es destinen més de 50 milions d’euros cada any a derivar pacients a les clíniques privades, i que mantenir aquest hospital en costaria devers 70.
Una diferència mínima, diuen, i per això valdria la pena destinar aquests doblers a una infraestructura pública.
Estaria situat al Migjorn, i estaria acompanyat d’un pla per millorar les condicions del personal sanitari de les Illes i atreure’n de fora.
Efectius de l'UME de València ja es troben de camí a Eivissa en helicòpter, mentre la resta ho farà durant la tarda. Emergències afirma que persones han quedat atrapades en ascensors i soterranis. Entre les 12.30h-13.00h hi ha hagut "una afectació massiva d'aigua"