Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Marc Pons respon que la decisió està presa per l’anterior equip de Govern i que no hi ha cap altra alternativa que aplicar-la
Podem ha insistit una vegada més en què el Govern paralitzi l’execució del projecte de Gas Natural. Ho demana fent-se seves les al·legacions presentades pel GOB, en les quals es recorda que la implantació del gas tan sols servirà per reduir les emissions en 1,6% en el millor dels casos i que per fer-ho és necessari fer 580 km de canalitzacions, la majoria en sòl rústic. Per això qüestionen la declaració d’interès general que s’ha atorgat al projecte.
El Conseller d’Energia, Territori i Mobilitat, Marc Pons, ha respost que la decisió està presa per l’anterior equip de Govern i que no hi ha cap altra alternativa que aplicar-la i gasificar Menorca.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç