Marc Pons respon que la decisió està presa per l’anterior equip de Govern i que no hi ha cap altra alternativa que aplicar-la
Podem ha insistit una vegada més en què el Govern paralitzi l’execució del projecte de Gas Natural. Ho demana fent-se seves les al·legacions presentades pel GOB, en les quals es recorda que la implantació del gas tan sols servirà per reduir les emissions en 1,6% en el millor dels casos i que per fer-ho és necessari fer 580 km de canalitzacions, la majoria en sòl rústic. Per això qüestionen la declaració d’interès general que s’ha atorgat al projecte.
El Conseller d’Energia, Territori i Mobilitat, Marc Pons, ha respost que la decisió està presa per l’anterior equip de Govern i que no hi ha cap altra alternativa que aplicar-la i gasificar Menorca.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys