Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
El PSIB considera que el vicepresident s'ha equivocat en acceptar el viatge al Carib, però demana temps abans de prendre una decisió sobre el seu futur
Una fotografia penjada a l’Instagram ha fet trontollar novament el vicepresident del Govern. Biel Barceló va ser convidat pel director del programa Fora de Joc, de Canal 4, a un viatge a Punta Cana, pagat pel grup turístic Globalia. El viatge, a més, feu absentar-se Barceló del ple del Parlament el dia en què es votava la polèmica Llei d’urbanisme.
Aquest dimecres, la secretària general de Podem, Mae de la Concha, ha telefonat a la presidenta del Govern, Francina Armengol, per demanar la destitució del vicepresident, Biel Barceló, si ell no dimiteix del càrrec aquest mateix dimecres. La formació amenaça d’adoptar altres mesures de pressió. Els grups de l’oposició, PP i Ciutadans, també reclamen la seva dimissió per haver vulnerat el codi ètic del Govern.
Les crítiques cap a Barceló també arriben de companys seus de partit. Ho feia dimarts la consellera Fina Santiago, i aquest dimecres també el batle de Palma, Antoni Noguera. Els socis de govern, el PSIB, creu que Barceló s’ha equivocat en acceptar el viatge, però demana temps per decidir el seu futur.
Mentrestant, El Pi creu que el viatge a Punta Cana no és motiu de dimissió. Aquesta tarda hi ha convocada una reunió de MÉS per Mallorca per analitzar el futur de Barceló al Govern.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució