Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Encara que no s'aprovi al Parlament, la formació morada aplicarà el control a tots els seus càrrecs
Després d’una setmana de polèmica pel complement salarial de 22.000 euros que cobren els alts càrrecs del Govern que no estan empadronats a Mallorca, finalment Podem es vol treure la taca.
La formació morada ha anunciat que dimarts proposaran al debat dels pressupostos de la Comunitat, que per a l’any que ve la compensació per residència es rebaixi dels 22.000 euros anuals actuals als 12.000, rebaixant-se així en 10.000 euros. A més, volen anar més enllà. Exigiran que la despesa estigui subordinada a justificació per part d’aquelles persones que la perceben i al control per part del Govern.
Mantenen que ha de ser una compensació per tots aquells alts càrrecs que no estiguin empadronats a Mallorca i que hi tenguin el seu lloc de feina, inclosos els residents a la península. D’aquesta manera rebutgen la proposta de Més per Menorca.
Al Consell Ciutadà Autonòmic d’ahir també es va acordar que aquesta necessitat de control s’estengui a les dietes de tots els diputats, que fins ara estaven exempts de justificació. Des de Podem diuen que això es farà a través d’un escrit a la Mesa del Parlament per part del Grup Parlamentari.
Malgrat que aquestes propostes no s’aprovin a la cambra autonòmica, Podem diu que les aplicarà independentment a tots els seus càrrecs.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar