CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
La formació ha esgrimit com a arguments el tema de l'emergència habitacional a Eivissa i Palma
El lloguer vacacional en habitatges plurifamiliars podria no quedar regulat a les Illes Balears, de moment, després que Podem ha avançat fa uns minuts per Twitter que votarà en contra de la modificació de l’article 49 de l’actual Llei Delgado, que ja prohibeix aquesta possibilitat.
Si no hi ha sorpreses de darrera hora, la formació morada farà costat en aquest punt al Partit Popular, fet que significarà que a les Illes només es podrà continuar llogant oficialment a turistes a habitatges unifamiliars, xalets i adossats.
Segons ha esgrimit la formació, el tema de l’emergència habitacional a Eivissa i Palma, així com la no fixació de places turístiques i en sòl rústic són motius suficients per votar en contra.
Precisament, aquest dilluns el líder de Podem a les Illes Balears, Alberto Jarabo, va dir que estaven negociant amb Gent per Formentera (GxF) la possible transacció d’una esmena per fixar un límit de places en la Llei del lloguer turístic.
Segons va apuntar Jarabo en roda de premsa, l’objectiu d’això és “posar solucions a la situació de saturació” que considera que hi ha en l’actualitat i, per això, va esperar que PSIB i MÉS acceptessin la transacció.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els serveis d'emergències varen practicar la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-li la vida
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments