Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Izan Guevara ha acabat primer a Moto3 i Augusto Fernández ha arribat tercer a Moto2
La classificació de Moto2 i Moto3 la continuen liderant dos mallorquins. A Moto2, Augusto Fernández ha arribat a la tercera posició al circuit de Motorland, al Gran Premi d’Aragó. Amb el campionat en joc, el de Sencelles no ha volgut arriscar per intentar guanyar la cursa quan falten només 5 carreres per acabar el Mundial. Aquest tercer lloc el manté líder de la seva categoria a 7 punts del segon classificat, el japonès Ai Ogura, que ha acabat a la quarta posició.
Mentrestant, a Moto3, Izan Guevara ha dominat la carrera de principi a final. El pilot de GASGAS Aspar Team s’ha sentit molt còmode durant tota la cursa i ha ampliat diferències amb el segon classificat del Mundial, Sergio García. El valencià ha arribat tretzè. Izan Guevara li treu ara 33 punts a la classificació general.
La pròxima cita serà el cap de setmana que ve al Japó. Un Gran Premi en què no veurem el mallorquí Joan Mir, que no ha competit a Aragó i tampoc no ho farà a terres japoneses per la seva lesió al turmell.
https://twitter.com/EsportsIB3/status/1571454276106428419
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta