Ja podrien ser més de 20 les persones detingudes en l’operació antidroga i contra el blanqueig de capitals que s’està duent a terme a Eivissa. Segons ha informat la Guàrdia Civil hi ha un gran nombre de persones detingudes i s’han confiscat tota mena de drogues així com doblers en metàl·lic.
Aquestes detencions es van produir ahir després que un gran dispositiu de la Guàrdia Civil procedís a fer diversos escorcolls als municipis de Vila i Sant Josep. En aquests moments els agents estan tancant les diligències i és probable que els detinguts passin a disposició judicial demà a l’horabaixa. La causa es troba sota secret de sumari.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"