Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Un projecte continuista com el de Corunya o Lleida, l'exemple a seguir; el base català vol tornar a sentir-se jugador, com quan Zamora li va atorgar galons i confiança a la U16
Pol Figueras (La Selva del Camp, Tarragona, 21/03/1998) torna al bàsquet balear, ara per posar el seu talent al servei del projecte de l’Hestia Menorca, el segon a Primera FEB (antiga LEB Or). El base català s’ha mostrat il·lusionat davant aquesta nova etapa i s’ha expressat amb un discurs clar i ambiciós.
El nou jugador de l’Hestia Menorca és un estiuejant habitual de l’illa. Ara, a més, prepara el terreny per recuperar la seva millor versió al pavelló de Bintalfa, després de dos anys a la Lliga ACB de poc protagonisme.
La relació amb el tècnic Javi Zamora ve d’enfora. De fet, li té un agraïment especial i la confiança és mútua. Amb l’entrenador madrileny, Pol té clar que pot recuperar el rol principal que va exhibir les dues temporades que fa jugar la Bahía San Agustín.
I si a mig termini, Bintalfa pot tornar a gaudir de la màxima competició nacional, haurà de ser per la via de la continuïtat, com han fet enguany Corunya i Lleida, segons destaca el jugador. És Pol Figueras, una aposta segura de l’Hestia Menorca, que arriba amb ganes també de connectar amb l’afició de Bintalfa.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre