Graduació excepcional de final de promoció d’uns 1.500 estudiants de la UIB a l’estadi de Son Moix
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
Cada obra ve acompanyada d'un microrelat i a una part de la galeria s'ha instal·lat l'estudi del pintor
El reconegut pintor menorquí Pol Marban inaugura dissabte horabaixa, a les 20 h, una exposició que transita del viatge des d’un punt oníric a un paisatge postapocalíptic on la natura s’obre camí. La mostra es pot veure, fins al 30 de setembre, a una de les noves galeries que s’han obert a Menorca: l’Atica Art Gallery del port de Maó.
L’exposició està formada per dues sèries de cinc quadres cadascuna. Una du per títol ‘Distopia’ i explora el món després de l’extinció de la humanitat; hi predominen els tons grisos amb algunes notes verdes. L’altra, ‘Journey’, és un viatge mental, amb el desert i la recerca com a fils conductors. Cadascun dels quadres va acompanyat d’un microrelat elaborat pel periodista Albert Vinyoli. A més a una part de la galeria s’hi ha instal·lat l’estudi del pintor, amb la qual cosa el visitant podrà veure com treballa Marban en directe.
Atica Art Galery té previst presentar al setembre una iniciativa per obrir 10 estudis per a artistes, als pisos superiors de la galeria.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
Segons les primeres informacions, les flames han començat just davall de les plaques solars