Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Cada obra ve acompanyada d'un microrelat i a una part de la galeria s'ha instal·lat l'estudi del pintor
El reconegut pintor menorquí Pol Marban inaugura dissabte horabaixa, a les 20 h, una exposició que transita del viatge des d’un punt oníric a un paisatge postapocalíptic on la natura s’obre camí. La mostra es pot veure, fins al 30 de setembre, a una de les noves galeries que s’han obert a Menorca: l’Atica Art Gallery del port de Maó.
L’exposició està formada per dues sèries de cinc quadres cadascuna. Una du per títol ‘Distopia’ i explora el món després de l’extinció de la humanitat; hi predominen els tons grisos amb algunes notes verdes. L’altra, ‘Journey’, és un viatge mental, amb el desert i la recerca com a fils conductors. Cadascun dels quadres va acompanyat d’un microrelat elaborat pel periodista Albert Vinyoli. A més a una part de la galeria s’hi ha instal·lat l’estudi del pintor, amb la qual cosa el visitant podrà veure com treballa Marban en directe.
Atica Art Galery té previst presentar al setembre una iniciativa per obrir 10 estudis per a artistes, als pisos superiors de la galeria.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors