Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Va celebrar la seva carrera musical amb 5.000 persones al Wizink Center
L’incombustible Raphael ficà ahir 5.000 persones al Wizink Center de Madrid en el que va ser el concert més multitudinari des que va començar la pandèmia i ho fa amb polèmica a les xarxes socials.
Per molts aquesta imatge suposa una irresponsabilitat. No entenen com s’ha autoritzat aquest esdeveniment en plena crisi sanitària.
La Comunitat de Madrid assegura que es va cumplir amb les mesures de seguretat establertes. Els organitzadors optaren pel 30%, i no pel 40% reglat, de l’aforament total en un recinte per a 17.400 persones, dos seiennts de separació i tests d’antígens pels treballadors del recinte.
Raphael va celebrar els seus 60 anys de carrera musical demostrant una vegada més el seu talent i el seu magnetisme damunt l’escenari.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen