El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El claustre ho ha decidit perquè abans de les nou manca personal per garantir el control del pati
Els alumnes que no fan escola matinera, han d’entrar al col·legi públic Vora Mar, de Can Picafort, a les nou en punt del dematí.
El claustre de professors ha decidit retardar l’hora d’obrir les portes perquè manca personal per vigilar el pati el quart d’hora abans de començar les classes i no es volen fer responsables de les incidències. Expliquen que, arran dels fets de l’escola de Son Roca, els docents se senten indefensos.
Els dies que plou, els alumnes poden accedir abans, però la resta de dies, els alumnes i acompanyants han d’esperar al carrer. Per això, a petició del centre, la policia talla al trànsit les vies de devora l’escola.
Les portes tancades fins les nou no han agradat a l’associació de pares i mares que troba que els infants perden minuts de classe. De l’Ajuntament també estan en contra d’obrir a les nou perquè creuen que els alumnes perden temps lectiu i, diuen, per l’aglomeració al carrer que comporta.
De moment, l’Ajuntament continuarà tallant els carrers l’hora d’entrar a classe. Representants municipals s’han posat en contacte amb la conselleria per reclamar que l’escola torni a obrir les portes un quart abans de les nou.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle