Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els pares i mares d'alumnes creuen que s'hauria de cercar una altra ubicació mentre l'Ajuntament assegura que fa 15 anys que s'està tramitant aquest projecte
El cementeri de Sant Antoni de Portmany està saturat, ja no hi ha espai per a més nínxols. Per això l’Ajuntament construirà un de nou amb crematori, que seria el segon de l’illa després del de Santa Eulària.
La polèmica ha sorgit amb la ubicació escollida pel consistori, la zona de Can Coix, on hi ha dos col·legis, una escoleta i un complex esportiu. Els pares i mares del col·legi Guillem de Montgrí no estan d’acord amb aquesta localització.
Per part seva, la direcció del col·legi Can Coix està preocupada per l’accés a la zona on s’instal·larà el futur crematori, creuen que s’hauria de millorar. També demanen que es garanteixi la seguretat, que no hi hagi cap perill per als alumnes.
El consistori assegura que es vetllarà perquè la instal·lació no afecti la salut de les persones. A més, diu que fa 15 anys que s’està tramitant aquest projecte, un servei molt necessari per a la població.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061