Jaume Anglada, ferit greu per un accident de trànsit a Palma
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI

En aquets terrenys s'hi ha de construir l'escola nova de Caimari
El grup Arrelam, que va governar l’Ajuntament de Selva la passada legislatura, va instal·lar contenidors en una finca privada, sense firmar cap contracte de lloguer ni tramitar l’interès general. Ara, l’actual consistori del Partit Popular ha traslladat el punt verd al solar de ses Deveres, on s’ha de construir la nova escola de Caimari. Una ubicació que també ha generat polèmica.
L’ajuntament de Selva assegura que és una ubicació provisional, i que els contenidors es retiraran tot d’una que comencin les obres. Però la decisió no ha agradat a la comunitat educativa, que fa anys que espera el nou col·legi.
El batle Joan Rotger, Assegura que varen haver de reubicar els contenidors, perquè l’anterior ajuntament els havia instal·lat en una finca privada, sense contracte de lloguer ni vigilància, on els fems s’hi acumulava sense cap classe de control. Segons Rotger, el parc verd és provisional i no interferirà amb les obres de l’escola, que començaran enguany.
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar