Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
En aquets terrenys s'hi ha de construir l'escola nova de Caimari
El grup Arrelam, que va governar l’Ajuntament de Selva la passada legislatura, va instal·lar contenidors en una finca privada, sense firmar cap contracte de lloguer ni tramitar l’interès general. Ara, l’actual consistori del Partit Popular ha traslladat el punt verd al solar de ses Deveres, on s’ha de construir la nova escola de Caimari. Una ubicació que també ha generat polèmica.
L’ajuntament de Selva assegura que és una ubicació provisional, i que els contenidors es retiraran tot d’una que comencin les obres. Però la decisió no ha agradat a la comunitat educativa, que fa anys que espera el nou col·legi.
El batle Joan Rotger, Assegura que varen haver de reubicar els contenidors, perquè l’anterior ajuntament els havia instal·lat en una finca privada, sense contracte de lloguer ni vigilància, on els fems s’hi acumulava sense cap classe de control. Segons Rotger, el parc verd és provisional i no interferirà amb les obres de l’escola, que començaran enguany.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania