Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La Policia Nacional ha carregat aquesta jornada de l’1-O contra els ciutadans arreplegats al costat del col·legi Ramon Llull
/Joan Massats
107La Policia Nacional ha carregat aquesta jornada de l’1-O contra els ciutadans arreplegats al costat del col·legi Ramon Llull, on han requisat les urnes.
“Ens acaben de disparar molt! Gomes i perdigons!”, explica un realitzador d’IB3 Notícies que segueix a la zona per a seguir, minut a minut, els esdeveniments d’aquesta jornada històrica.
Els antiavalots de la Policia Nacional han començat a obrir-se pas a primera hora entre la multitud concentrada davant el Ramon Llull. “Som gent de pau”, han cridat, amb les mans enlaire, diversos ciutadans al carrer.
El Ministeri de l’Interior ha destacat aquest matí que la Policia Nacional i la Guàrdia Civil sí compleixen amb les ordres de la jutge i ja han retirat material electoral del referèndum convocat pel Govern per avui i suspès pel Tribunal Constitucional (TC).
Més informació: Segueix els aconteixements minut a minut
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants