Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

El fiscal Miguel Ángel Subirán denuncia més amenaces
El fiscal Miquel Ángel Subiran ha patit nombrosos atacs. Han entrat a caseva, li han robat la moto i fa poc va rebre amenaces mentre passejava per Palma. Una furgoneta blanca s’hi va aturar devora i un dels ocupants li va dir que li tallarien el coll. Per tots aquests episodis, el fiscal en cap de Balears, Bartomeu Barceló, ha demanat al Govern central que revisi les mesures de seguretat personal de Subiran.
Subiran investiga els casos policia local, ORA i Cursach, i ja va demanar fa mesos autorització per dur pistola. I aquesta és la circular que ha enviat el cap de la policia local de Palma als agents. Els demana que extremin les mesures d’autoprotecció per si els aborden persones desconegudes o investigades en la causa.
La policia local de Palma incrementarà la seguretat als edificis del cos i destinarà més agents al servei d’escortes a les autoritats. Tot això, a causa de l’atac que va patir un policia local dins el seu cotxe per part de dos motoristes que encara no han estat detinguts. El sindicat de policies municipals ha condemnat l’atac amb aquest comunicat.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs