Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Així ho ha assegurat el Cap Superior de la Policia Nacional a Balears, Antonio Jarabo, que a més diu que el més preocupant és l'increment de casos protagonitzats per adolescents.
Augmenten els casos de violència de gènere atesos per la Unitat de família i dona del Cos Nacional de Policia. Així ho ha assegurat el Cap Superior de la Policia Nacional a Balears, Antonio Jarabo, que a més diu que el més preocupant és l’increment de casos protagonitzats per adolescents. Jarabo ha fet aquestes declaracions després de visitar les dones que han participat en una classe de defensa personal femenina i entrenament motivacional. La majoria de les participants han estat víctimes de la violència de gènere.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç