Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El cadàver estava en roba interior i presentava dues marques de possible estrangulament
La Policia Nacional investiga la mort d’una dona en un centre de formació de perruqueria d’Alacant. El cadàver va ser localitzat ahir pel germà de la víctima. Estava en roba interior i presentava dues marques de possible estrangulament al coll.
El primer examen dels forenses no han aclarit, no obstant, si es tracta d’una mort violenta. Les autoritats han descartat el robatori perquè la porta de l’establiment no estava forçada. Els investigadors esperen ara els resultats de l’autòpsia per determinar si es tracta d’un cas de violència masclista.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703