Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Els treballadors de l'àrea sociosanitària han de continuar treballant i fan de la seva jornada laboral un dia especial
El Dia de Nadal és, per norma general, una jornada de descans per compartir taula amb els éssers estimats, o per obrir els regals del Pare Noel. Però hi ha persones que han de continuar fent feina: policies, bombers, metges, xòfers… persones imprescindibles fins i tot un dia tan assenyalat com aquest.
A l’Hospital Mateu Orfila els professionals fan feina envoltats d’arbres de Nadal, estels i fins i tot, alguns venen amb capells de Pare Noel, per empatitzar amb qui ha de passar pel centre. I al geriàtric de Maó, no hi ha cap resident que quedi sense un menú especial, i la copeta de cava.
El fet de no poder descansar no retira pas el somriure que dibuixa en tots els professionals dedicats al servei dels altres en aquest dia tan entranyable.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols