Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Els experts que van participar en la reconstrucció del crim han relatat que la postura del cos de Diana en el pou que va ser trobada presentava una postura "totalment antinatural"
Aquest divendres han declarat els policies, bussos i guies canins que van participar a la recerca de Diana Quer, com a testimonis en el judici pel crim de la jove.
A l’Audiència Provincial de la Corunya se celebra la quarta sessió del judici contra José Enrique Abuín, el Chicle, l’únic processat per aquesta causa.
Els experts que van participar en la reconstrucció del crim han relatat que la postura del cos de Diana en el pou que va ser trobada presentava una postura “totalment antinatural” i que creien que degué viure “una cosa espantosa”.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix