Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els agents impartiran tallers a instituts de les Illes
Els policies tutors faran tallers a instituts per conscienciar els adolescents de la gravetat de la pandèmia. L’objectiu és que compleixin amb les mesures sanitàries i evitin situacions de risc per prevenir contagis. La idea va sorgir després de l’estiu, quan proliferaren els botellots i les festes entre els adolescents.
Avui s’han començat a formar els policies tutors per impartir les xerrades a estudiants de secundària, batxillerat i formació professional de les Illes. Els han entregat el material didàctic, entre el qual hi ha diversos vídeos elaborats pel Govern. A un d’ells, es poden escoltar i veure els testimonis d’illencs que han viscut en primera persona els efectes del coronavirus.
Segons el coordinador del programa Policia Tutor a les Illes, Rafel Coves, la idea impartir el taller utilitzar el lenguatge i els mitjans que fan servir habitualment els adolescents, ja que molts d’ells normalment “no miren la tele, ni llegeixen la premsa escrita”, sinó que consulten les xarxes socials i parlen amb els amics.
Els cursos s’impartiran a una trentena d’instituts d’arreu de les Illes. A més, els policies tutors intensificaran la vigilancia dels adolescents per comprovar que compleixen amb les mesures sanitàries.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat