És la zona bàsica de Salut de Balears on més ha pujat el nombre de casos de Covid-19 en la darrera setmana
Pollença és la zona bàsica de Salut de Balears on més ha pujat el nombre de casos de Covid-19 en la darrera setmana. Ha sumat 33 nous positius i avui dia té una taxa d’incidència de gairebé tres casos per cada mil habitants. En declaracions a IB3 Ràdio, el batle del municipi, Tomeu Cifre, atribuia la propagació del virus a la celebració de festes durant la nit de Halloween i demanava precaució als veïnats per evitar contagis.
Enmig d’aquest increment de la incidència de la COVID al municipi, Pollença celebra durant aquest mes la Fira de Tardor, encara que enguany, en un format molt reduït. El principal acte que s’ha conservat és una petita mostra del que era la Fira d’Artesania, que es pot visitar fins dia 29 a l’esglèsia del Roser.
Davant l’augment de casos positius de coronavirus, els pollencins veuen com es fa més real l’amenaça d’un possible confinament perimetral com el de Manacor.
Escolta aquí tota la informació.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració