Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El Consell de Mallorca estudia la proposta del consistori per controlar aquesta classe de turisme al municipi
115
Pollença és un dels municipis afectats per l’allau de caravanistes. Una pràctica que ha augmentat arran de la pandèmia. Per això, l’Ajuntament de Pollença ha demanat al Consell de Mallorca un espai habilitat, situat a Llenaire, per aquesta classe de turisme.
El consistori ha proposat l’espai, actualment sense ús, situat davant la mar entrant per la carretera d’Alcúdia. Ara la direcció insular d’Infraestructures ha de donar el vistiplau, perquè l’Ajuntament pugui habilitar la zona amb serveis bàsics. El batle de Pollença, Tomeu Cifre, explica a IB3 Ràdio que cedir un espai permetria controlar aquesta classe de turisme, ja que no hi ha cap normativa que reguli aquesta pràctica.
El consistori proposa, per tant, l’espai que hi ha a Llenaire, amb cabuda per a 10 caravanes, amb l’opció que s’hi pugui acampar i treure mobiliari al carrer. El Consell de Mallorca estudia ara la proposta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats