Graduació excepcional de final de promoció d’uns 1.500 estudiants de la UIB a l’estadi de Son Moix
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
El ple municipal ha aprovat també sol·licitar a la Conselleria de Mobilitat l'enllaç del TIB amb l'aeroport, com té Alcúdia
242
El ple de l’Ajuntament de Pollença ha aprovat aquest dijous, a iniciativa d’Unides Podem, una moció per sol·licitar a la Conselleria de Mobilitat que habiliti “quatre o cinc” freqüències al dia de la línia 301 Pollença – Palma que no aturin a Sa Pobla i Inca. S’argumenta a la proposta que un viatge d’entre 55 i 60 quilòmetres segons es parteixi del Moll o del poble, “bona part per autopista”, duri més d’una hora quan en cotxe es fa en tres quarts.
D’aquesta manera, l’autobús faria les tres parades pollencines (Port de Pollença, Pollença i Crestatx) i ja no aturaria enlloc fins a arribar a l’Estació Intermodal. Es proposen dos viatges d’anada amb sortida a les 6:45 i les 12:30 hores; i de tornada de Ciutat, a les 15 o les 15:30, i les 20 hores. “A primera hora del matí són poques les persones que baixen a Inca, la immensa majoria, bé per feina o bé per estudis universitaris, fa el trajecte sencer fins a Palma”, s’argumenta.
Igualment, l’Ajuntament de Pollença demana la creació d’una línia que connecti amb l’Aeroport com passa a la veïnada Alcúdia. Unides Podem també reclama la millora del transport públic dins el municipi pollencí “amb l’objectiu de reduir la petjada de carboni i la dependència del vehicle privat”. Per això insta a “utilitzar en horari de capvespre i horabaixa la parada de bus darrere el camp de futbol del Moll amb l’objectiu que, sobretot els joves, puguin accedir a les instal·lacions esportives.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
El tribut In the Night reunirà prop de 75 músics i cantants en dues actuacions, aquest juliol, as Migjorn Gran i a Alaior