L'ajuntament de Pollença demanarà al Govern ampliar el decret d'ajudes al seu municipi
La carretera de Sa Pobla a Pollença ha quedat avui dematí anegada per l’aigua. I com aquesta els cinc accessos principals al poble han estat intransitables a primera hora del dematí. Durant prop de 40 minuts el poble ha quedat practicament aïllat perquè no s’ha pogut circular per cap de les carreteres principals. A partir de les onze la situació s’ha anat normalitzant. I els veïns han començat a respirar més tranquils.
A més d’alguns habitatges i finques l’aiguat ha fet mal a les explotacions ramaderes de Pollença. Han caigut parets i tancats alguns ramat s’han escapat. El batle de Pollença ja ha anunciat que demanarà al Govern que s’ampliï el decret extraordinari del Llevant també al municipi de Pollença.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura