Avís taronja a les Balears per tempestes a partir del capvespre
L'Aemet adverteix que aquestes tempestes poden anar acompanyades de ratxes fortes o molt fortes de vent, que podrien assolir els 80 quilòmetres per hora
L'Ajuntament hi invertirà al voltant de 4 milions d'euros durant els pròxims anys
Pollença rehabilitarà el convent de Sant Domingo de manera integral durant els pròxims anys. El projecte es durà a terme per fases i la intenció és conservar i donar nous usos a un edifici datat al segle XVII que, des de 1962, acull el prestigiós festival de música clàssica.
El pas dels anys ha deteriorat l’edifici del convent de Sant Domingo. L’estudi en profunditat fet pel despatx d’arquitectura català Genís Planelles ha detectat diverses patologies estructurals, com ara filtracions des de la teulada, que s’han de resoldre de manera urgent.
A part de les obres més urgents, el pla director de restauració del convent preveu actuacions de millora de les instal·lacions com fer uns camerinos nous per al festival de música i ampliar el museu.
L’Ajuntament de Pollença no ha fixat cap calendari concret per executar-ne el pla, que està pressupostat inicialment en 4 milions d’euros. La intenció és anar fent les obres en funció de la disponibilitat pressupostària, tot i que l’objectiu és que puguin estar enllestides d’aquí a 8 o 10 anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Aemet adverteix que aquestes tempestes poden anar acompanyades de ratxes fortes o molt fortes de vent, que podrien assolir els 80 quilòmetres per hora
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes