Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'Ajuntament considera que són construccions emblemàtiques que s'han de protegir
L’Ajuntament de Pollença s’oposa a la demolició indiscriminada dels mollets i escars repartits pel seu litoral, tal com pot passar per l’aplicació de la Llei de costes. De fet, la Demarcació de Costes ja ha ordenat la demolició d’un dels mollets situat al passeig d’Anglada Camarassa del Port, del qual s’ha acabat la concessió administrativa que tenien els propietaris. L’Ajuntament s’oposa a demolir-lo i, per això, no concedeix la llicència d’obres per fer-ho i demana a la Direcció Insular de Patrimoni que intercedeixi per a la seva conservació.
La possibilitat de demolició afecta tots els mollets de la costa pollencina i, per això, l’Ajuntament demana que se cerqui la manera de protegir aquests elements que consideren “emblemàtics” del paisatge pollencí.
En la situació dels mollets, s’hi troben tots els escars i construccions dins el domini maritimoterrestre de Pollença, com són aquests escars ubicats a cala Carbó, però també tots els de cala Sant Vicenç i Formentor.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals