Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

L'Ajuntament defensa que prefereix altres estratègies de promoció turística
Pollença deixarà demà de pertànyer a l’associació de Los Pueblos Más Bonitos de España. Ho farà 4 anys després d’haver-hi format part.
El municipi va incorporar-se en aquesta associació l’any 2020, quan encara era batle Tomeu Cifre, de Tots per Pollença. L’actual consistori, amb el socialista Martí March al capdavant, ha decidit sortir de l’entitat perquè considera que la promoció que fa del municipi —i que té un cost de 6 mil euros anuals— no és la que volen, ja que el seu objectiu és captar un turisme més específic com és l’esportiu, entre d’altres.
Després que avui l’associació de Los Pueblos más bonitos de España ha anunciat la sortida de Pollença, l’equip de govern no ha volgut fer declaracions a càmera. Tampoc n’ha volgut fer l’associació hotelera de Pollença, que prefereix esperar a la reunió que mantindran divendres que ve amb els responsables municipals, una trobada en la qual, precisament, parlaran de promoció turística.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat