El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Defensa a ultrança la feina dels tècnics del Consell i carrega contra el ministre Urtasun, a qui acusa de fer política
Nou episodi del serial encetat fa una setmana després de la petició del ministre de Cultura, Ernest Urtasun, al Consell de Menorca a no posar en perill la declaració de Menorca Talaiòtica, que s’ha cobrat ja tres dimissions. El govern insular acusa l’esquerra de polititzar la declaració de patrimoni mundial.
El conseller de Cultura, Joan Pons Torres, ha deixat clar que no se’n va. Llença tres missatges. El primer: el PP acabarà la carretera general fent compatible la seguretat viària amb la màxima protecció del patrimoni. Pons Torres ha fet una defensa a ultrança dels tècnics del Consell. Repeteix que la solució tècnica proposada al tram de Rafal Rubí millora l’accés a les navetes. Tampoc no contradiu en cap cas les recomanacions de la Unesco.
També ha tengut paraules per al PSOE i Més per Menorca, que demanen el seu cap. Diu que la reacció hostil de l’esquerra respon només als “gemecs desesperats” en veure que el PP ha fet en dos anys la feina que socialistes i ecosobiranistes no han fet en vuit.
Pons Torres no ha volgut entrar a valorar cap de les tres dimissions dels últims dies. La primera, la del director de l’Agència Menorca Talaiòtica, Antoni Ferrer, qui deixava el càrrec dilluns al·legant que l’equip de govern del PP havia fet un ús polític d’un informe seu com aval al projecte de Rafal Rubí. Tan sols 48 hores després, saltava la notícia d’una nova deserció: la del científic Cipriano Marín, un dels principals artífexs de la declaració de patrimoni mundial, que deixa el Consell Científic de l’Agència. L’última dimissió que s’ha conegut és la de Mónica Luengo, exvicepresidenta d’Icomos, que deixa també el Consell Científic.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran