Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Dues persones han mort i una altra ha resultat ferida en tres accidents de trànsit
La darrera víctima mortal registrada a les carreteres de Mallorca és un vianant. L’home, de 34 anys, travessava per la sortida de l‘autopista a l’Aeroport, devers les nou del vespre, quan un vehicle que acabava d’agafar el desviament no el pogué esquivar. L’impacte va ser tan fort que va deixar en aquest estat la part de davant del vehicle i li provocà la mort gairebé a l’acte. En el xoc es va veure implicat el cotxe que venia darrere. Al lloc dels fets es traslladaren la guàrdia civil, policia local i els serveis sanitaris, que no varen poder fer res perquè la víctima ja havia traspassat.
També aquest cap de setmana, una dona de 84 anys ha mort en un accident a l‘autopista de Llucmajor. Ella anava al seient de darrere i el seu cotxe, que menava un familiar, va ser envestit per un altre vehicle. La dona morí a l’acte. El conductor del cotxe que els va colpejar va sortir il·lès i va donar positiu per consum de drogues. La Guàrdia Civil el va detenir, acusat d’homicidi imprudent i de conduir sota els efectes de les drogues.
El primer accident va tenir lloc dijous vespre a Binissalem. Un jove de 15 anys va xocar contra el tràiler d’un camió estacionat a un carrer del polígon industrial de Binissalem. Creuen que el menor s’havia reunit amb un parell d’amics i un d’ells li va deixar el cotxe amb què va perdre el control. Va haver de ser traslladat a l’hospital de Son Llàtzer a on roman hospitalitzat amb pronòstic reservat.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila