La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Molts de taxistes no faran feina aquesta Nit de Cap d'Any
Els taxistes de Mallorca estan atemorits i preocupats. Tres agressions greus en una setmana han disparat les alarmes en el sector. Les dues darreres s’han produït el cap de setmana passat a la zona de Cala Major. El Sindicat Autònom del Taxi assegura que molts han agafat por a fer feina els vespres.
Pels taxistes, precisament la nit de cap d’any és un dels dies més conflictius a causa de l’excessiu consum d’alcohol i, és per això, que molts tenen decidit no sortir a fer feina avui. Trobar un taxi aquesta matinada pot resultar molt complicat.
Davant aquest repunt de la violència, des del sector reclamen més presència policial, sobretot els vespres, i consideren necessàries mesures de seguretat que van més enllà de posar una mampara al cotxe, com per exemple la videovigilància.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Tomeu Penya ha rebut la flama al seu poble, Vilafranca