La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Han celebrat els 30 anys del Consell Balear de Producció Agrària Ecològica i els 18 d'APAEMA
El Parc de n’Hereveta ha acollit aaquest dissabte la primera Festa Ecològica i Musical que es fa a Mallorca, la FEiM!.
Tiu ha estat la primera en actuar. Ho ha fet prop de les 19.00 hores. Posteriorment, les integrants de Pitxorines han pujat a l’escenari. Després seria el torn Miquel Serra, Antonia Font, Xanguito i Animos Parrec.
Mai abans s’havia oferit a en un concert begudes ecològiques i locals, com tampoc una cervesa feta expressament per aquest festival. També és inèdit l’oferta variada de gastronomia ecològica.
Tot va començar amb la idea de cèlebrar el 30 aniversari del Consell Balear de Producció Agrària Ecològica i els 18 anys de vida d’APAEMA i poc a poc es va convertir en aquesta gran festa, a la qual s’han sumat altres entitats com Deixalles o Varietats Locals que du 22 anys de trajectòria promoguent de les llavors ecològiques.
Tothom ha coincidit a destacar la importància d’aquesta trobada.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima