Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
En les quasi 30 paradetes també és possible adquirir tot tipus de productes relacionats amb la típica fruita d'aquest municipi i assistir al tradicional concurs de xapar albercocs
Ja fa més de 10 anys que se celebra la Fira de l’Albercoc. Aquest dissabte Porreres viu la Diada on se’n pot comprar directament als vuit productors participants.
En les quasi 30 paradetes també és possible adquirir tot tipus de productes relacionats amb la típica fruita d’aquest municipi i assistir al tradicional concurs de xapar albercocs, en què la velocitat i els anys d’experiència en són claus.
Els assistents han mostrat el mateix entusiasme.
Un altre dels reclams ha estat la demostració de cuina del campaner Miquel Calent, que ha preparat davant dels comensals diversos plats amb albercoc.
També s’ha pogut gaudir de la ballada popular de l’agrupació folklòrica s’Estol Porrerenc, que enguany compleix 30 anys.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada