Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
El consistori no pot finançar tot sol la remodelació d'aquestes instal·lacions militars
176
La batlessa de Porreres, Xisca Mora, vol posar al setembre fil a l’agulla a les negociacions per crear un consorci sobre el projecte de reconversió del polvorí d’en Femella.
En una entrevista a Ib3 Ràdio, Mora ha reconegut que l’Ajuntament no pot assumir el cost i manteniment de les instal·lacions militars que el Ministeri de Defensa ha cedit al consistori i en les quals s’ubicarà un centre d’interpretació del massís de Randa.
Mora ha explicat que la intenció és aprofitar l’espai per ubicar també un refugi o, fins i tot, un centre d’estada per a persones majors. Per això, a partir del setembre la batlessa de Porreres vol accelerar els contactes amb el ministeri, el Govern de les Illes i el Consell perquè col·laborin també en el finançament d’aquest projecte.
Escolta aquí l’entrevista completa a Xisca Mora, la batlessa de Porreres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals