L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
Els contractes actuals expiren i s'ha d'aplicar algun d'aquests mètodes per complir amb les exigències europees de reciclatge
Arribam tard. Per llei, la meitat dels fems s’haurien de separar a casa. Però, per exemple, as Mercadal, només un de cada tres residus acaba al contenidor que toca. A Maó i es Castell, la implantació del sistema de recollida porta a porta ha obligat els vesins a reciclar. La separació en origen ha arribat aquí al 80%, superant fins i tot els objectius marcats per al 2030. Però el mètode no convenç els altres pobles.
Cinc municipis de Menorca s’enfronten a la decisió de com millorar la recollida selectiva, ara que els caduca el contracte de fems vigent. Tots aquests sistemes permeten identificar quins vesins compleixen amb la normativa i possibiliten als ajuntaments un sistema de bonificacions a la taxa dels fems, com les que s’apliquen amb el servei d’aigua.
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
Ha estat en l'últim debat de política general a les Balears abans del 29N