El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
185.000 illencs estan diagnosticats amb un trastorn de salut mental i, de fet, 1 de cada 4 viurà al llarg de la seva vida qualque tipus de malaltia
Un cartell donarà la benvinguda durant un any a l’hospital psiquiàtric de Palma. És obra de l’estudiant de l’Escola de Disseny, Irene Munar, que ha guanyat el primer premi del concurs “Panell d’entrada”. En el dia mundial de la salut mental li han lliurat el guardó, aprofitant la jornada de portes obertes que s’ha celebrat en aquestes instal·lacions. La idea és connectar la vida de dins del psiquiàtric amb la de la ciutat que l’acull.
Els visitants han pogut veure les obres fetes per alguns dels pacients, que en el dia de portes obertes han volgut mostrar al món les seves capacitats artístiques.
185.000 illencs estan diagnosticats amb un trastorn de salut mental i, de fet, 1 de cada 4 viurà al llarg de la seva vida qualque tipus de malaltia. Per a ells, les biblioteques humanes poden ser una bona opció per estar informat. El tractament dels pacients s’inicia als centres de salut.
El psiquiàtric de Palma té 150 llits per a ingressos, dels quals el 80 per cent estan ocupats. De mitjana, s’hi produeixen 600 ingressos anuals. 250 persones fan feina a les instal·lacions.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran