Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

A Sant Llorenç des Cardassar, la Conselleria de Salut també ha fet una remodelació integral de la UBS del poble
Els veïnats de Portocolom, a Felanitx, disposen a partir d’ara d’una nova unitat bàsica de salut, que substitueix la que hi havia a la Casa del Mar, que era molt antiga i no estava adaptada. Les noves instal·lacions ocupen l’espai on hi havia el centre cívic, que es reubicarà en un altre espai. Les noves dependències donen resposta a les necessitats actuals de població, que és creixent. La Conselleria de Salut ha invertit 95.000 euros per adaptar les instal·lacions.
On també s’ha renovat la unitat bàsica de salut és a Sant Llorenç des Cardassar. En aquest centre, s’han remodelat les instal·lacions, que tenien més de 40 anys, i s’han ampliat les consultes i renovat totes les dependències. La inversió feta per part de la Conselleria de Salut és de 275.000 euros.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar