Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Amb la Sardina que ja crema, Pòrtol s'acomiada de la bauxa del Carnaval i dona pas a la Quaresma, que comença aquest dimecres
A les sis del capvespre d’aquest dimarts sortia del casal Es Turó la comitiva fúnebre. Dol rigorós, plors i alguna acubada en el ja tradicional enterrament de la Sardina de Pòrtol.
En processó, la Sardina, d’uns dos metres i portada per quatre homes, ha recorregut els principals carrers flanquejada per les ploradores, un centenar de veïnats i la banda de música municipal.
En arribar a la plaça de can Flor, dues voltes al fogueró, més plors i crits… i un destí que ja no té volta enrere. Amb la Sardina que ja crema, Pòrtol s’acomiada de la bauxa del Carnaval i dona pas a la Quaresma, que comença aquest mateix dimecres.
Els escoltes han volgut participar de la festa i enguany aquests menuts també han llançat al foc les seves peculiars sardinetes.
La festa ha continuat amb un sopar a base, com no podia ser d’altra manera, de sardina.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit