Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
Així ho recull el pla general que finalitza aquest dijous la seva exposició pública
181
El pla general de Ports de les Illes Balers preveu habilitar una zona a tocar del dic de Son Blanc per a l’estacionament de camions de mercaderies i vehicles de passatgers de curta i llarga estada. Una actuació reclamada des de fa temps per les empreses de transport de Menorca, que demanen disposar d’un centre logístic prop del port.
La proposta és ampliar la zona portuària, afegint part dels terrenys adjacents i desviant la carretera per poder oferir aquests serveis i millorar els accessos al port i les zones d’embarcament. Des de Ports insisteixen que en cap cas es tracta d’un centre logístic, ja que aquesta hauria d’habilitar-se al polígon industrial.
Els transportistes, per la seva banda, reclamen que s’habiliti aquest espai que, alhora, servirà per descongestionar la carretera general. El pla de ports finalitza aquest dijous la seva exposició pública.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues