Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'Administració ingressarà gairebé 10 milions d'euros anuals en cànons, davant els 124.000 del 2005
Les Balears esquivaran l’efecte 2018 de la Llei de ports. Les Illes són l’única Comunitat que ha evitat la caducitat de les concessions de les instal·lacions portuàries de gestió indirecta.
Així, 25 dels 29 d’aquests ports tenen una nova concessió per 35 anys. Unes concessions lligades a projectes d’inversió, que ascendiran a un total de 107 milions d’euros.
El conseller de Territori, Marc Pons, destaca que les noves concessions suposen un augment dels ingressos a Ports de les Illes. Dels 124.000 euros anuals que rebia fins ara, en passarà a rebre gairebé 10 milions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés