Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Podran votar uns nou milions de ciutadans, que hauran d'elegir un dels set candidats que es presenten a les eleccions
A Portugal celebraran aquest diumenge les eleccions presidencials. Serà en un país que ara es troba confinat i que ha romput rècord de morts en un dia.
Podran votar uns nou milions de ciutadans, que hauran d’elegir un dels set candidats que es presenten a les eleccions. Ara per ara, les enquestes indiquen la reelecció de l’actual president, Marcelo Rebelo de Sousa, qui ocuparia el càrrec durant els pròxims cinc anys.
També es preveu que el diumenge hi hagi una abstenció històrica.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres