Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Onze milions de persones estan cridades a les urnes i s'espera que molts s'abstenguin
Onze milions de portuguesos poden rompre avui el confinament domiciliari per anar a votar. El país acull la primera volta de les eleccions presidencials amb unes xifres rècord de contagis. Segons els sondejos, molts s’abstindran tot i l’augment de meses i el reforç del vot anticipat.
Es fan controls de cabuda i es col·loquen marques per respectar la distància, la gent ha d’esperar a fora abans de votar. Són mesures per garantir la seguretat a la primera volta de les eleccions presidencials.
Els sondejos preveuen una victòria amb el 60 per cent de vots de l’actual president, el conservador Marcelo Rebelo de Sousa. Però això és mal de preveure per la gran abstenció que s’espera.
Dissabte Portugal va registrar el nou rècord de la pandèmia: 274 morts i més de 15.000 nous contagis. Aquesta setmana s’han endurit les restriccions amb el tancament de les escoles.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles