La posidònia no s'enretirarà fins al 15 d'abril
Les platges del municipi d’Eivissa es preparen ja per a la temporada turística, després d’un inici d’any marcat pels temporals. A Talamanca ja ha conclòs la reparació de la passarel·la de fusta que havia quedat malmesa pels temporals en diferents punts. Una cadena de borrasques que precisament ha obligat a començar els treballs de preparació de les platges més tard del que es preveia, concretament el passat 12 de març. Pel que fa a la posidònia, les platges no estaran lliures d’aquesta planta durant la Setmana Santa. L’Ajuntament ha decidit no enretirar-la fins al 15 d’abril i les tasques se centren ara a empènyer la posidònia cap a la mar perquè deixi anar la màxima quantitat d’arena, perquè se n’ha perdut molta a causa d’aquests temporals, i les platges han quedat molt afectades. Paral·lelament, s’està posant a punt el mobiliari i ben aviat es començarà la reconstrucció del mur a platja d’en Bossa que va destrossar la dana a l’octubre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda