Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
La sorpresa de l'horabaixa l'ha donada diputada de Coalició Canèria, Ana Oramas, que ha decidit votar en contra de Sánchez
Pedro Sánchez i Pablo Iglesias escenificaren aquest dissabte l’acord que permetrà al candidat socialista revalidar el seu càrrec de president del Govern central.
Ni Unides Podem ni Esquerra Republicana de Catalunya han sortit del guió. Gabriel Rufián ha reiterat que la seva formació s’abstendrà en la votació però ha advertit que si la taula de diàleg acordada no es duu a terme, no hi haurà, ha dit, legislatura.
La sorpresa de l’horabaixa l’ha donada Coalició Canària. La diputada Ana Oramas s’ha desmarcat del que havia decidit la seva formació i ha anunciat que votarà en contra de la investidura de Pedro Sánchez. Ha dit que ho fa per no trair el país ni els seus ciutadans.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania