Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'actual director d'Emergències de Gran Canària, tot un referent en la gestió dels incendis forestals, participa en unes jornades amb personal d'extinció d'incendis de les Balears
El canari Federico Grillo, tot un referent en la gestió dels incendis forestals, participa aquests dies en unes jornades amb personal d’extinció de les Balears. L’actual director d’Emergències del Cabildo de Gran Canària ha reclamat potenciar la cura dels camps per evitar incendis i fomentar la cultura de la prevenció.
Com a les Canàries, les Illes Balears, amb una economia basada en el turisme, s’han deixat de conrear els camps i, en general, es descuiden els entorns naturals. Si a això hi afegim els efectes de canvi climàtic, amb més períodes de sequera i temperatures més alta, s’afavoreixen els incendis. I, sobretot, destaca Grillo, és imprescindible la gestió.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals