Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Els usuaris de la Residència i el Centre de Dia des Mercadal decoren aquests objectes i els venen per recaptar doblers per comprar menjar i productes de primera necessitat
La compra de petits objectes, elaborats pels usuaris de la Residència de Gent Gran i el Centre de Dia des Mercadal, pot ajudar algunes de les persones més vulnerables del municipi. Es tracta del projecte “Gerifeines”, impulsat per l’Ajuntament i amb la col·laboració de Creu Roja, que té com objectiu recaptar doblers per comprar menjar i productes de primera necessitat.
Els usuaris de la Residència de Gent Gran i el centre de dia des Mercadal s’han convertit, des de fa una setmana, en petits grans artistes. Amb paciència, cura i afecte converteixen aquests pots de vidre reciclats en autèntics objectes de decoració.
Així com els acaben, els porten a les botigues del poble. No tenen preu de venda i els compradors en fan una donació. Amb els doblers, ajudaran persones del municipi que estiguin en risc d’exclusió social. De moment, tres botigues del poble s’hi han adherit.
Menorca invertirà prop d’un milió i mig d’euros a millorar l’atenció i la inclusió social
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo