El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Demana a Susana Mora que "reordeni" l'estructura de l'equip de govern del Consell
El Partit Popular de Menorca ha demanat a la presidenta del Consell que retiri la Conselleria de Promoció Turística a Més per Menorca. La portaveu popular, Salomé Cabrera, els acusa de fer ‘política de braços caiguts’ i de no tenir cap interès en gestionar els recursos turístics de l’illa, la qual cosa, alerten, ha provocat la pèrdua de passatgers estrangers aquesta temporada.
La popular Cabrera s’ha mostrat preocupada per la recuperació de les destinacions del Nord d’Àfrica i en la inversió que estan fent per recuperar el turisme, la qual cosa podria provocar una ‘fuita massiva’ dels visitants que fins ara han elegit Menorca cap a altres destinacions de la Mediterrània. Una situació que es podria evitar, segons els populars, però que no s’ha fet perquè l’actual equip de govern ‘no ha fet res per promocionar Menorca i diversificar els mercats’, i funciona amb la inèrcia dels objectius assolits per l’anterior mandat de l’equip popular.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades